احصا دانش فنی مواد فناورانه و نو

احصا دانش فنی مواد فناورانه و نو


دانش فنی مواد فناورانه و نو

یکی از مهمترین مسائلی که باعث پیشرفت جوامع بشری در طول تاریخ بدست آوردن علم و فناوری بوده است. فناوری بدین معناست که بشر بتواند با استفاده از ابزارها و تجهیزات اطراف خود به تولید محصولی جدید دست پیدا کند. در راستای همین فناوری قدرت و ثروت در طول تاریخ در بین ممالک مختلف دست به دست شده است.

شرکت توسعه فناوری مواد خط با کادری مجرب و فنی از بهترین اساتید و دانشجویان دانشگاه های تهران، امیرکبیر، علم و صنعت و سایر دانشگاه ها توانایی تولید دانش فنی محصولات مختلف مرتبط با مهندسی مواد و متالورژی را دارست.
چالش‌های احصای دانش فنی

این پذیرفته شده است که برای تولید یک محصول باید دانش و فناوری تولید آن کاملا در اختیار تولید کننده باشد. هرچه این دانش کاملتر باشد مسیر جهت تحقیقات و پژوهش های آتی و بهبود محصول هموارتر می گردد. از سوی دیگر برای مهندسی معکوس و بومی سازی بسیاری از قطعات لازم است که دانش فنی تولید آنها با توجه به امکانات بومی و کشوری بررسی و اجرا شود.

با بررسی های علمی دقیق و آزمایشگاهی امکان تولید دانش و فناوری تولید محصولات و قطعات مختلف صنعتی وجود دارد که این مهم با مهارت و خبرگی تیم های فنی-مهندسی قابل حصول است. شرکتهای بازرگانی علاقه مند به تولید یا علاقه مند به دریافت سود بیشتر نسبت به تجارت با توجه به داشتن بازار محصولات تجاری خود، اغلب علاقه به تولید همان محصول در داخل کشور را با توجه به ریسک های کمتر آن دارند.

چرا گروه خط؟

گروه توسعه فناوری مواد خط با داشتن کادری مجرب و مشاورانی از بهترین اساتید دانشگاه های تهران، امیرکبیر، علم و صنعت و سایر دانشگاه ها؛ قابلیت انجام پروژه هایی در راستای تولید قطعات به شکل مهندسی معکوس یا تحقیقات جدید برای تولید یک قطعه جدید را داراست. آن چیزی که این مجموعه را از سایر مجموعه ها متمایز می کند آشنایی کامل این مجموعه با تولید کنندگان دستگاه‌ها و تجهیزات متفاوت صنعتی از شرکت های دانش بنیان و غیر دانش بنیان و همچنین ارتباط نزدیک با صندوق های پژوهش و فناوری جهت تسهیل در گرفتن وام یا سرمایه گذاری در طرح های مختلف است.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *